pühapäev, november 30, 2008

Franco Battiato maailm, mu värviline varjupaik

Tahtsin midagi lisada, aga istusin siin oma varjupaigas, Battiato lugude vahel... ja ühtäkki polnudki enam midagi öelda. Jäi lihtsalt tunne. Nagu siis, kui sõbra juures teed juues tekib vaikus ja on hea olla.

Vivo come un cammello in una grondaia-Elan nagu kaamel vihmaveetorus

Elan nagu kaamel vihmaveetorus
me hiilgavas ja austatud ühiskonnas
Ja ootan ikka veel head võimalust
et tiivad saada ja planeedilt lahkuda
Mida peavad nägema ja kannatama mu silmad?
jõhkrad sõjadeemonid kes teesklevad palvetamist!
Ja ometi tean väga jästi, et iga vägivalla taga peitub
Halb...kui oleksin veidi kavalam, ei laseks ma end kiusatada
Teavas on täna öösel tinaraske.
Kui palju vaeva ja asjatut valu...

La cura- Hool

Ma kaitsen sind hirmude ja hüpohondria eest.
vaevade eest, mida oma teel tunda saad.
Ebaõigluste ja oma aja pettuste eest,
läbikukkumiste eest, mida endale ligi tõmbad.
Ma võtan sult ära valud ja tuju muutlikkuse.
kinnisideed su maaniatest
Ületan gravitatsioonijõu
ruumi ja valguse
et sul mitte vananeda lasta.
Sa saad terveks kõikidest haigustest
sest oled eriline
ja mina, hoolitsen su eest

Toon sulle eelkõige valgust ja kannatlikkust
Käime koos teid, mis viivad olemuseni.
Armastuse lõhnad joovastavad me kahesid
ja augustituul ei vaigista me meeli.
Punun su juukseid nagu lauluviise.
Tunnen maailma seaduse ja kingin need sulle.
Ületan gravitatsioonijõu
ruumi ja valguse
et sul mitte vananeda lasta.
Ma päästan sind igast nukrusest
sest sina oled eriline ja mina, hoolitsen su eest.
Mina jah , hoolitsen su eest.


Era d'estate - See oli suvel (Sergio Endrigo)

Oli suvi ja sa olid minuga
Oli suvi palju aastaid tagasi
Elasime tund tunni järel
õnnelikke päevi ja öid
ilma homseta.

Oli sügis ja sina olid minuga
oli sügis mõni aeg tagasi
tund tunni järel ilma naeratuseta
kustus suvi su silmis.

Vaatasin sind ja unistasin elust sinuga
aga ilusad unistused ei lähe kunagi täide

Oli suvi ja sina olid minuga
oli suvi mõni aeg tagasi
sinu näol selged pisarad
ütlesid ainult hüvasti.


Centro di gravità permanente- Permanentne gravitatsioonikeskus

Üks vana bretoon
mütsiga, riisipaberist vihmavarjuga ja bambuskepiga.
Julged kaptenid
kavalad salakaubavedajad makedoonlased
Jesuiidid eukliidsed
riietunud munkadeks, et Mingi dünastia
imperaatorite õukonda sisse pääseda

Otsin permanentset gravitatsioonikeskust
mis ei laseks mul kunagi meelt muuta inimeste ja asjade suhtes
ma vajan...

Otsin permanentset gravitatsioonikeskust

Over and over again.
Pekingi tänavatel oli maikuu
viskasime nalja ja korjasime nõgeseid.
Ma ei kannata vene koore
võltsrocki,itaalia new wave´i,inglise free jazz punki.
Ja ka mitte seda aafrika oma.

Otsin permanentset gravitatsioonikeskust...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma armastan oma abikaasat nii palju, et olime kahe lapsega rahul, poiss ja tüdruk. 3 kuud tagasi hakkasin teda tundma mõningaid imelikke muutusi. paar nädalat hiljem avastasin, et mu abikaasa näeb kellegi teise. Ta hakkas koju tööl hiljaks minema, ta ei hooli mind enam ega enam lapsi. Mõnikord jätab mu mees välja ja isegi ei naase mõneks päevaks kodus. Ma tegin kõik, et probleemi lahendada, kuid midagi ei töötanud. Ma olin väga mures ja vajasin abi. Ma lugesin Dr Goko lugusid veebisaidilt, mis näitas, et dr Goko aitab lahendada abieluprobleeme, taastada katkenud suhted ja nii edasi. Niisiis, võttis temaga ühendust ja ütlesin talle, et on probleeme. Ta kinnitas minu abielu ja pakub minu probleemile lahenduse, nüüd on mu abikaasa ja jälle tagasi koos. kõik on minu abielus hea ja im nii õnnelik, et dr Goko toob mu abikaasa mulle edukalt tagasi. kui teie kodus on probleeme, tervis, abielu / suhted ja palju muud, saatke e-kiri aadressile Dr.gokosspiritualcaster@gmail. Com saate anda talle whatsapp vestlus +2348056398964

martinmarisa ütles ...

Minu nimi on Kanada päritolu martin Marisa, ma tahan maailmale kiiresti öelda, et on olemas tõeline on-line õigekirjaratas, mis on võimas ja ehtne. Tema nimi on dr ozalogbo. Ta aitas mind hiljuti taaselustada oma suhted mu maha jätnud abikaasaga, Kui ma dr ozalogboga ühendust võtsin, heitis ta mulle armastusloo ning mu abikaasa, kes ütles, et tal pole minuga mingit pistmist, helistas mulle uuesti ja hakkas mind paluma, et ma tagasi tuleksin. ta on nüüd tagasi nii suure armastuse ja hoolitsusega. täna on mul hea meel teile kõigile teada anda, et sellel õigekirja lugejal on volitused taastada katkenud suhe. sest ma olen nüüd oma mehega rahul. Kõigile, kes seda artiklit loevad ja abi vajavad, võib dr ozalogbo pakkuda ka igat tüüpi abi, näiteks igat tüüpi haiguste ravimine, kohtuasjad, raseduse loits, vaimne kaitse ja palju muud. Temaga saate ühendust võtta tema e-posti aadressil ozalogboshrine@gmail.com helistades või lisada teda whatsappis oma telefoninumbriga +2348162562991

Agure Marian ütles ...

Üks parim otsus, mille ma kunagi teinud olin, võttis Dr Adeleke ' ga ühendust, et aidata mul oma abikaasat tagasi saada, ma olin elu täis õnne pärast seda, kui ma võtsin Dr Adelekega ühendust, kuna ta ei toonud lihtsalt minu abikaasat tagasi minu juurde, tegi ta ka meie armastuse üksteise vastu ainulaadseks ja suurepärase. Kui teil on vaja vürtsi oma suhet rohkem armastust ja romantika kontakt Dr. Adeleke kõne/WhatsApp teda (+ 27740386124) e-posti aadress: aoba5019@gmail. Com

JEAN BEDU ütles ...

Ma olen Jean alates USA, mul oli probleem mõeldav ja laager lapsed pärast 11aastat abielu, ma olen olnud mitu haigla, kuid ei saa ette kujutada, kuni ma nägin tunnistust Internetis, kuidas Dr Adeleke aidata ühel daam oma juured ja ürdid siirupit.. Ma võtsin temaga ühendust ilma kahtluseta ja ta ütles mulle kõik, mida ma pean tegema, mida ma tegin, et minu suurim üllatus, ma jäin rasedaks lühikese aja jooksul ja ma olen nii rõõmus, et öelda kõigile, et ma olen laste ema. Ta on Jumal saatis nii teha temaga ühendust iga probleem (aoba5019@gmail.com) või võtke teda WhatsApp: + 27740386124  

Esther ütles ...

Ma tahan selle vahendi abil tänada dr Egwalit, kes oma jumaliku väega aitab mu armuelu taaselustada ja samal ajal mu kahjustatud emakast tervendada. See kaks koledat raskust peaaegu rikub mu elu ja minu abielu, kuid nagu jumal seda ühel päeval internetis surfates sooviks, sain postituse naisest, kelle just see arst ravis. Minu õnneks võtsin temaga ühendust ja järgisin nõuetekohast protsessi ning nii sain ma tema täielikult terveks. Ma ei saa teda piisavalt tänada selle eest, mida ta minu heaks tegi, ma võlgnen teile vastutasuks palju, härra. Juhuks, kui vajate teda ka teie jaoks tehtavate tööde jaoks, leiate siit kontaktandmed. Lihtsalt saatke talle kiri või parem veel sõnum talle Whatsappi või Viberi kaudu
E-post: dregwalispellbinder@gmail.com
Telefon +2348122948392.